Kusinerna!

Spela.se

Sorry!

Sorry för att jag inte bloggade något igår! Igår var jag med Olivia och vi hade skoj! Jag var också och bade vid Domnarudden, super skönt i vattnet! Idag ska jag fortsätta läsa min bok och sen kanske göra nått med någon! Just nu ligger jag och myser med min katt Titut! Förresten follow me på Instagram och VideofyMe! Insta: Frida D och VFM: Frida DW

00.46

Nu sitter jag här i soffan med Bella! Hon och hennes familj är här och har ätit en middag och nu sitter våra föräldrar och pratar och jag och Bella kollar på bloggar och spela Bomb It! Hihi! jag kollade på klockan och den är ju efter tolv!!! :P Haha!

Duschat! :)

Studsmatta!

Nu är äntligen studsmattan uppe! Vet, lite sent men bättre sent än aldrig! ;) <3 Fortsätt kommentera mina inlägg så blir jag glad! :)

Tidsinställt!

Jag vet inte riktigt vad jag gör nu för detta är då mitt första tidsinställda inlägg. Lite kul att testa, kommer förmodligen göra några tidsinställda inlägg så att ni alltid har något att läsa! Aja, ha det gött så syns vi! <3 <3
 
PS: Tipsa gärna min blogg för sånna som ni känner och skriv er blogg i kommentarerna så jag kan läsa dem!!! :) <3

Till minne av Skuttis!

Du var alltid så glad och söt! När man kom med maskrosblad så kom du skuttandes lika glad som alltid! Hoppas du har det bra där uppe och att du är pigg och kan skutta runt som en riktig frisk kanin!!! LOVE YOU!!! <3 <3 

Följ meeeej!

Ni som läser min blogg och har appen VideofyMe kan väll följa mig där så blir jag glad har inga följare! Och en sak till hur väljer man profil bild??? Skriv gärna i kommentarerna! Och nu ska jag börja blogga mer lovar! :) jag vill ha en header också är det någon som vet hur man gör? Skriv gärna vad ni vill att jag ska göra här på bloggen! :) ha det gött så länge!

Trix med Jonna!

Dagen outfit!

Kofta från H&M Jeans från Ginatricot Svart linne Ginatricot

Sitter i soffan!

Tröööött! Sitter i soffan hos Lotta och Stig och bloggar vi har varit här i fyra dagar nu! Varje dag har jag bakat något till fika! I måndags blev det bullar, i tisdags blev det smulpaj och igår blev det choklad rulltårta med smörkräm blev tyvärr inga bilder Aja ni får ha det så bra så kanske vi syns!

Vansbro!

Nu är jag på väg till Vansbro för pappa ska simma Vansbro simningen! Mamma simmade igår! Det gick jättebra och jag blev lite avensjuk för jag ville också simma! Aja nu sitter vi i bilen och lyssnar på radio! Ha det så bra så syns vi kanske senare idag! :) <3

HEJ SVEJS!!!

Hej allihopa! Hoppas ni har ett under part sommarlov! Som ni säkert vet så släpptes biljetterna till Justin Biebers konsert i dag! Jag ska inte gå men tänkte undra om det är några av er läsare som ska gå! Nu när jag loggade in på blogg.se så såg jag att det hade gjort om jättebra faktiskt. Aja nu ska jag sätta i gång med bloggningen igen och se om jag kan blogga från mobilen hoppas det fast jag tror det är därför jag inte har kunnat logga in! Ha det så bra så kommer det ett inlägg snart om helgens planer!

Har inte kunnat blogga! :(

Fridaaaaas

Jag är en tjej på 12 år! Mina intressen är att vara med mina djur, dansa, rida och vara med kompisar!!! Hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg, för då blir jag jätteglad!!! :) :)

RSS 2.0