Skolavslutning

Hemma!

Nu är jag hemma efter en dag i skolan! Vi har haft ansvarsgruppsdag! Så vi bakade först tårta, sen lekte vi utelekar på förmiddagen. På eftermiddagen tittade vi på filma och åt tårtorna vi fick också godis för vi hade vart så duktiga! På vägen hem köpte jag och Oliver glass! Mums! Så nu är jag hemma och ska träna lite på vigheter och akrobatik! Så ha det gött i värmen!!! :) <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3548974/images/2012/pic_206357090.jpg" class="image">

På väg!

Nu sitter vi på tåget på väg till ip där vi ska kolla på Vittra VM ska bli skoj. Hoppas att Vallentuna går till final! :)

Dagens outfit!

Idag ska vi städa våra skåp i skolan och sedan ska vi kolla på Vittra Vm! :) Det är en fotbolls cup mellan alla Vittra skolor. Här kommer dagens outfit! :) Hoppas att ni kommer ha en bra dag!:) <3

Snart dags!

Snart är det dags för Oliver att springa 600 meter! :) det ska bli kul att se, hoppas det går bra. Jag gillar det jag ser när jag klickar in på statistiken, men det kan bli högre!!! Tack till alla er dom följer min blogg, det värmer! :) <3

Friidrotts tävling! :)

Nu sitter jag och kollar på Olivers friidrotts tävling! Just nu hoppar han längd. Det här är min utsikt! :)

Länk byte med Wilma!

Nu är det en tjej som gärna vill göra ett länk byte, så här kommer en länk! Läs hennes blogg så blir hon nog glad!!! http://ddooea.blogg.se/

Sushi!!! <3

Nu har man käkat sushi och sedan blev det soffan framför fotbolls match mellan Tyskland och Portugal! Tycker att jag har gjort många inlägg i dag och statistiken har stigit ännu mer nu, men det vore roligt om ni kunde hjälpa mig att höja den ännu mer, det vore super kul!!! Aja, ha en fortsatt trevlig kväll så ses vi i morgon eller kanske senare i kväll! Tja då! :) <333

Resten av bilderna!

Här kommer resten av bilderna!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3548974/images/2012/pic_205984467.jpg" class="image">

Bilder!

Här kommer lite bilder på mina djur! Den krulliga hunden är min morfars hund! :) kommer fler bilder sen!

Dagens outfit!

Här kommer dagens outfit! Jag har en liten söt hund vi mina fötter!!! :) <3 Löööv ju my little dog!!! <3 <3

 

SOLLENTUNA!

Just nu sitter jag i soffan hemma hos min morfar i Sollentuna!!! Vi har precis kommit hem från en liten utflykt. Vi var på "Fjärilshuset" det var jättekul att se alla fina fjärilar i alla dess färger och former! När vi var klara i Fjärilshuset!så gick vi vidare och tog en promenad runt Hagaslott, där Victoria och Daniel, och lilla Estelle förståss! I parken var det jätte många som skulle gifta sig, så d var jättekul att se vad alla hade på sig! :)
Går inte att ladda upp en bil från Ipaden!

Mer bilder!!!

Vilma tyckte att bilden när hon pussar mig på kinden så jag lägger ut en ny bild! Och så kommer det en mys outfit!!! :) Hoppas ni ska ha en skön helg!

Bildbooooooommmmbbbb!!!!!

Nu kommer en bildbomb när jag och Vilma spelar The Sims 3!!!!

Länk byte?

Hej är det någon som vill göra ett länk byte så säg bara till! :)

Min dag, osv!!! <3

Babblar om min dag!

Skolavslutnings klänning!

Nu har jag köpt en skolavslutnings klänning, ska någon över men har inte hittat det än! Här är en bild! :)
Köpt på Vero Moda!
Sen köpte jag en tröja oxå som jag tyckte var fin!
Oxå köpt på Vero Moda!
Dem har väldigt fina kläder där! Sja hej då och ha det så bra! Förstten om ni vill att vi ska göra ett länk byte ni som har en blogg så kommentera bara så gör jag ett inlägg om eran blogg! :) <3

På Phasein!

Nu är jag på pappas jobb! :) Ska sedan åka till Olivers fotbolls match! Tråkigt att han ska spela i regnet! Aja, sommarlov om 12 dagar! Längtar fast ändå inte för jag ska byta skola och kommer sakna mina vänner så grymt mycket! :( Älskar er!!! Aja nu blev det ledsamt så nu ska jag spela wordfoude med Sofia! Tja då!!!

Fridaaaaas

Jag är en tjej på 12 år! Mina intressen är att vara med mina djur, dansa, rida och vara med kompisar!!! Hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg, för då blir jag jätteglad!!! :) :)

RSS 2.0