Buss!

Sitter på bussen på väg hem från violan ska hem äta och sen ska jag till ridningen sista gången innan tävlingen! Ska tävla på söndag i fyr-gång. Aja, nu ska jag gå av bussen! Tja då! :) <3

Hallå

Chacha förlåt för dålig uppdatering! Aja nu pratar vi inte om det mer... Idag är det varmt!! Sitter under parasoll ute på rasten! Ha det så bra i det sköna vädret så syns vi!!!!! :) <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3548974/images/2012/pic_204002684.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3548974/images/2012/pic_204002685.jpg" class="image">

Vilma som bloggar!

Hej hej! Vilma här (vilmazblogg.bloggplatsen.se) jag är Fridas kompis hehe! Hoppas ni får en fortsatt toppen dag ute i solen!
Puss /Vilma

Hejhej:)

Hejj;D Det är Fridas kompis Elin (Elinbs.blogg.se) som bloggar:) Hahah Frida glömde att logga ut från min mobil så here i am!! :D Aja, puss Frida ochFridas läsare!:)<33

Bild på min glass! ;)

Hade inget att göra så tog en bild på min glass! (mini magnum) hehe...;)
Hade inget att göra så tog en bild på min glass! (mini magnum) hehe...

Sitter ute!

HEj, hej sitter ute nu på vår terass och ska snart ta en glass, det är så varmt!!! °_° Cyklade hem idag och det var såååååååå varmt! Haft en bra dag har tränat på våran teater som vi har på skolan! Hoppas ni har haft det bra! Hej då!!!! <3 :)

NO!

Vi har precis slutat vårt pass och ska gå och äta! Vi experimenterade med massor av olika sörjer det var faktiskt kul! :) Aja nu ska jag gå och äta!

Hemma!

Nu är jag hemma från vår lilla konsert! :) Vi var orkester till en liten teater, blev bra!!! Gjorde några fel, var väldigt trött. Men nu ska jag käka lite sen ska jag ta en prommis med Jonna! (min hund) Alla ni där ute som läser det här och har en blogg kan ju skriva en kommentar vad eran blogg heter så kan jag länka den och ni kanske kan länka min blogg!!! :) Blir glad i såna fall! Aja, (varför skriver jag aja hela tiden) nu ska jäta äta så, TJA DÅ!
Jonna!!! <3 <3

Bussen!

Hej, hej, nu sitter jag på bussen till konserten! Sofia sitter bredvid mig och ska spela cello ikväll!
Aja, här är min utsikt!

Bjuder på en bild!

Meeeee! ;)

Konsert!

Chacha, (oseriös) nu är jag hemma från Vasa museet och ska snart åka och öva på en konsert som vi ska ha ikväll! :) Vasa skeppet var jättestort, jag trodde inte att det skulle vara så stort! Aja, nu måste jag dra till bussen för den går snart! Ha det så bra så länge, blogar kanske på bussen!! Chacha, hejdå!!! :) <3

Vasa museet!

Nu står man på en proppfull ersättningsbuss till stockholm östra! Jag kommer att vara död när vi kommer fram för det är skit varmt!!! :( Aja, bloggar mer senare.

Hemma från ridningen!!!

Som rubriken säger har jag precis kommit hem från ridningen!!! Idag fick jag rida en häst som heter Rán och vi red ut jättemysigt i solen!! Aja, nu ska jag äta lite sedan blir det dax att gå och lägga sig!! Imorgon ska jag till Vasa museet met skolan ska bli kul, har aldrig varit där. Hej då!!! :)

Välkommen till min nya blogg!

Välkommen till min nya blogg och jag hoppas att ni kommer forsätta läsa min blogg! Jag kommer att försöka göra minst ett inlägg per dag, för nu kan jag blogga från mobilen!!! :) Forsätt läsa min blogg pch kommentera om ni har en blogg så att jag kan läsa den!!!

Fridaaaaas

Jag är en tjej på 12 år! Mina intressen är att vara med mina djur, dansa, rida och vara med kompisar!!! Hoppas att ni kommer fortsätta läsa min blogg, för då blir jag jätteglad!!! :) :)

RSS 2.0